Saturday 14 July 2012

CARA DAPATKAN SMS PERCUMA

Assalamualaikum..tanpa buang masa dan berceloteh panjang,hari ni aku nak share something news..best,baru n hot lagi tau..haha..kali ni aku nak share tentang satu sistem  yang membantu kita untuk mendapat 50 SMS PERCUMA ..best x?:). Ini bermakna jika kebetulan kita dalam keadaan terdesak sbb tiada kredit,maka kita boleh gunakan sistem ni untuk menghantar msg kita..50 sms tu,byk tu!! huhu..bagi aku, ini ini adalah satu peluang yang tidak boleh dilepaskan.

KENE BAYAR KE UNTUK DAPATKAN SISTEM INI?

Jawapan aku adalah TIDAK..nak tau kenapa?sbb aku sendiri dah test dan mmg betol2 berbaloi kepada sesiapa yang rebut peluang ni..boleh hantar ke semua nombor sama ada maxis ke,celcom ke dan sebagainya.

BAGAIMANA CARANYA?

Haa mudah je,petik jari pun boleh..hahaha..caranya ialah Taip 1W REG 601114363625 Nama Hantar ke 36553(RM0.50/sms) Atau +447624811654 (PERCUMA)..apabila dah selesai daftar nanti,login di smsbiznetwork.com

Secara jujurnya aku sendiri berpengalaman menggunakannya dan dah test hantar dah pun..mmg berjaya skrg aku ada balance 48 sms lagi..itu semua akan aku gunakan jika aku  kehabisan kredit kelak..DAFTAR FREE,DAPAT SMS PUN FREE..so,  tunggu ape lagi? jom kita buat skrg..sharing is caring..:)

~ZasS~
Owner 2

2 comments:

  1. tak ada ke dapat kol free?? dia yang tolak rm 0.50 tu sekali tolak je ke atau die akn sntiasa tolak??

    ReplyDelete
  2. walaupun ada yg berbayar tp sy cadangkan hantar guna yang free je..

    ReplyDelete